Doprava

Možnosti, lehota a cena dodania

Doprava pri nákupe do 25€

DopravcaPrevzatieLehota dodaniaCena
ZásielkovňaOsobne vo výdajni1 – 3 dni2,95€
ZásielkovňaDoručenie na adresu1 – 3 dni3,75€
Slovenská poštaDoručenie na adresu1 – 3 dni3,95€
GLSDoručenie na adresu1 – 3 dni3,95€

Doprava pri nákupe od 25€ zadarmo.

Môžem sledovať cestu svojho balíčka online?

Hneď ako balíček odošleme, dostaneš od nás e-mail, v ktorom nájdeš odkaz na sledovanie cesty svojho balíčka. Tip: Keď je zásielka aj nasledujúci deň po jej podaní stále v depe, niečo tu nehrá. Ozvi sa nám a my to preveríme, aby si nečakal/a na ňu dlhšie, než sme sľúbili.

Dá mi kuriér pred doručením zásielky vedieť?

Väčšinou áno. Záleží však na konkrétnom doručovateľovi. My im odovzdáme všetky informácie, ktoré máme k dispozícii, aby sme im uľahčili doručenie. Každý balíček sledujeme, takže keď máme pocit, že niečo nefunguje tak, ako má, sami to rovno aktívne riešime.

Kam môžem zavolať, keď mi balík stále neprichádza?

Telefonicky to zatiaľ nezvládame, ale môžeš nám napísať na info@dripit.sk alebo použi tento kontaktný formulár. Odpovedáme najneskôr do druhého dňa. Do správy nám, prosím, pripíš číslo objednávky, uľahčíš nám jej dohľadanie.

Balík dorazil poškodený, ako ho môžem reklamovať?

Ak je viditeľne poškodený už pri prevzatí, tak ho nepreberaj a nechaj ho kuriérovi alebo vo výdajni. Vráti sa nám späť. Napíš nám na info@dripit.skl alebo použi náš kontaktný formulár a opíš, čo sa stalo. Najneskôr na druhý deň sa ozveme späť a vyriešime to, aby si bol/a spokojný/-á.

Platba

Aké sú možnosti platby?

Môžeš nám zaplatiť kartou cez platobnú bránu, Google Pay, Apple Pay alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru na dobierku. Tá jediná je spoplatnená 1,75€, pretože nám ju dopravcovia účtujú nad rámec dopravného.

Nepodarilo sa mi zaplatiť kartou, môžem zmeniť spôsob platby?

Keď sa ti nepodarí zaplatiť kartou, môžeš nám zaplatiť prevodom z účtu. Len maj na pamäti, že ide o zahraničnú platbu, takže tvoja banka ti môže naúčtovať poplatky navyše. Naše platobné údaje sú: CZ40 2010 0000 0027 0070 1499 / BIC: FIOBCZPPXXX. Ďalšou možnosťou je platba na dobierku za 1,75€.

Prečo je platba na dobierku spoplatnená?

Platbu na dobierku nám dopravcovia účtujú nad rámec dopravného. Ide o akýsi manipulačný poplatok za prácu s hotovosťou. A pretože ti ponúkame iné pohodlné možnosti platby, poplatok za dobierku za teba nehradíme.

Vkladáte do zásielky vytlačenú faktúru?

Nie, faktúru ti pošleme iba elektronicky. Je súčasťou e-mailu, v ktorom informujeme o odoslaní balíčka s objednávkou. Neposielame ju ako prílohu, ale odkaz, prostredníctvom ktorého si ju môžeš stiahnuť.

Reklamácia a vrátenie tovaru

V akých prípadoch môžem vrátiť kúpený tovar?

Ozvi sa nám vždy, keď máš pocit, že je niečo zle. Spätná väzba je pre nás dôležitá. Tovar môžeš reklamovať napríklad v prípade, keď nedorazí, dorazí poškodený alebo dorazilo niečo iné, než si si objednal/a. Stačí, keď nám o tom napíšeš na info@dripit.sk alebo použiješ náš kontaktný formulár. Do druhého dňa sa ti ozveme a spoločne nájdeme riešenie, ktoré ti bude vyhovovať.

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Hneď ako sa nám ozveš, pošleme ti e-mailom štítok, aby si nám mohol/-la poslať tovar späť a neplatil dopravné. Hneď ako tovar dorazí, prezrieme ho a zavoláme ti naše rozhodnutie, ktoré pre poriadok posielame tiež e-mailom. Väčšinou posielame nový tovar alebo vraciame peniaze.

Môže sa stať, že mi reklamáciu neuznáte?

Môže. Ak nám budeš chcieť napríklad vrátiť balenie kávy, v ktorom toho už veľa nezostalo, alebo nám pošleš zdeformovaný termohrnček, na ktorom je vidieť, že sa s ním robilo to, čo sa nemalo. Napríklad, že bol v mrazničke apod. Vždy sa však snažíme priateľsky a konštruktívne dohodnúť a vyjsť ti v ústrety.

Musím vám oznámiť dôvod reklamácie?

S každým diskutujeme na rovinu, to isté očakávame od teba. Oznámenie dôvodu reklamácie nám pomôže zlepšiť sa do budúcnosti a predísť opakovaniu rovnakých chýb. Ak nám ho však nebudeš chcieť povedať, ťahať ho z teba nebudeme.

Kto uhradí dopravu reklamovaného tovaru?

Za dopravu reklamovaného tovaru späť k nám platíme my.

Registrácia a prihlásenie

Musím sa registrovať, aby som mohol u vás nakupovať?

Nemusíš. Registrácia ti však ušetrí opätovné vypĺňanie adresy a už za prvú objednávku ti pripíšeme body, ktoré môžeš pri ďalšom nákupe premeniť na zľavu. A tak stále dookola. 🙂

Aké výhody mi prinesie registrácia?

Za každé 1€, ktoré u nás minieš, ti pripíšeme 1 bod. Každý bod má hodnotu 0,04 €, takže keď nakúpiš napríklad za 25€, získaš 1€ zľavu na budúci nákup. Okrem toho získaš prístup k ďalším zľavám a ochutnávkam nových káv zadarmo.

Ako sa môžem registrovať?

V pravom hornom rohu stránky klikni na tlačidlo Registrácia, zadaj e-mail, vytvor si heslo alebo použi svoj účet na Facebooku alebo Gmaile (Google).

Zabudol/-la som heslo, ako ho môžem obnoviť?

V okne prihlásenia klikni na Zabudol/-la som heslo. E-mailom ti pošleme ďalšie inštrukcie. Ak si nepamätáš e-mailovú adresu, ktorú si uviedol/-la pri registrácii, napíš nám na info@dripit.sk a my ti položíme pár otázok, aby sme si overili, že si naozaj vlastníkom účtu. Keď prejdeš naším kvízom, pošleme ti nové prístupové údaje do tvojho Drip it účtu.